2011年3月21日月曜日

ペペはファンを悲しませたことを反省!!

Pepe insists Juventus players hurting as much as fans(Triballfootball)

Juventus winger Simone Pepe insists the players are hurting as much as the fans.

Juve are in danger of missing out on Europe this season.

“The fans are disappointed, but just as they are having a bad time, so are we. The supporters want to win and so do we," insisted Pepe.

“Right from the start of the season, though, it was clear this was a team under construction.”


ユベントスのウインガー、シモーネ・ペペはファンを悲しませていたと反省。ヨーロッパカップ出場権を失う危険があることに対し、「ファンは失望しただろうね。でも、彼らが悪い時だったのと同じようにぼくたちも同じだったんだ。サポーターが勝ちたいと思っていて、ぼくたちも同じだったんからね」と主張。「シーズンが始まったときにはちゃんとしてた。そして、チームの再建はクリアになっているよ」と結んでいる。

0 件のコメント: