2012年2月29日水曜日

フェリペ・メロはユベントス復帰を否定!!

Juventus midfielder Melo won't consider Turin return(Tribalfootball)

Juventus midfielder Felipe Melo has ruled out a return to Turin as he continues his time on-loan with Galatasaray.

The Brazilian international joined the Turkish side on loan during pre-season in a €1.5m deal. They have an option to buy him outright for a further €13m.

“I wouldn’t go back to Juventus,” he told TMW Magazine. “Never. I spent two heavy years there and so did my family.

“I’ll always remain grateful to Juventus for the opportunity that they had given me, but my cycle there is over.”

ユベントスからガラタサライへローンされているフェリペ・メロはユベントスへの復帰はないと明言している。

「ユベントスには帰らない。決してね。ぼくは重い2年をトリノで過ごした、家族もね。ぼくはいつも機会があればユベントスに留まりたいと思っていたし、彼らもチャンスをくれた。だけど、サイクルは終わったんだ」と訣別を明らかにしている。

ガラタサライへのローンフィーは150万ユーロで買い取りオプションは1300万ユーロ。ガラタサライでは生き生きと活躍しているから金銭的な問題がなければ買い取りとなるだろうが。

それにしても、他のクラブでは活躍できるのに、ユベントスではミスを連発して相手にチャンスを与え続けたのはプレッシャーが強すぎたのかな。ワールドカップ南アフリカ大会でもひどいパフォーマンスでブラジル代表に呼ばれることもなくなったしね。

彼が新しいチームで成功をつかむことを祈りたい。

0 件のコメント: